Als uw telefoon geen melding geeft bij het inloggen kan dit de volgende oorzaken hebben:
- U heeft de pocket app opnieuw geïnstalleerd
- U heeft een nieuwe telefoon gekocht
- De pocket app is de verbinding verloren
Dit probleem is eenvoudig op te lossen.
- Ga naar https://login.afasonline.com
- Vul uw mailadres en wachtwoord in
- U krijg nu het scherm om de melding te accepteren, klik hier onderaan op “Geen melding ontvangen?”
- Klik nu onderaan in het scherm op “Inloggen met SMS”
- Vul nu de sms code in die u heeft ontvangen en klik op volgende
- Klik nu bovenin op instellingen
- Klik aan de linkerkant op beveiliging
- U ziet nu de volgende tekst staan: “Bij het inloggen ontvang je een notificatie via AFAS Pocket.”. Achter deze tekst klikt u op “Opnieuw koppelen”
- Open nu op uw telefoon de app en scan de code. Dit doet u door op het scherm te tikken als de tekst “tik op te scannen” wordt weergegeven. Accepteer de rechten voor de camera.
- Als u een groen vinkje op u telefoonscherm ziet is de app succesvol gekoppeld.