Ik krijg geen melding om te accepteren

Als uw telefoon geen melding geeft bij het inloggen kan dit de volgende oorzaken hebben:

  • U heeft de pocket app opnieuw geïnstalleerd
  • U heeft een nieuwe telefoon gekocht
  • De pocket app is de verbinding verloren

Dit probleem is eenvoudig op te lossen.

  1. Ga naar https://login.afasonline.com
  2. Vul uw mailadres en wachtwoord in
  3. U krijg nu het scherm om de melding te accepteren, klik hier onderaan op “Geen melding ontvangen?”
  4. Klik nu onderaan in het scherm op “Inloggen met SMS”
  5. Vul nu de sms code in die u heeft ontvangen en klik op volgende
  6. Klik nu bovenin op instellingen
  7. Klik aan de linkerkant op beveiliging
  8. U ziet nu de volgende tekst staan: “Bij het inloggen ontvang je een notificatie via AFAS Pocket.”. Achter deze tekst klikt u op “Opnieuw koppelen”
  9. Open nu op uw telefoon de app en scan de code. Dit doet u door op het scherm te tikken als de tekst “tik op te scannen” wordt weergegeven. Accepteer de rechten voor de camera.
  10. Als u een groen vinkje op u telefoonscherm ziet is de app succesvol gekoppeld.

Geplaatst in .