Tot 1 juli 2024 verliep de gegevensaanlevering van medewerkers met een semi-collectieve arbeidsongeschiktheidsverzekering (AOV) via APG. Per 1 januari 2025 zal de gegevensaanlevering voor deze verzekering verlopen via een nieuwe incasso-omgeving van Loyalis.
In de overgangsperiode, van 1 juli 2024 tot 1 januari 2025, hoeven werkgevers geen (salaris)gegevens aan te leveren. Loyalis controleert de premie op basis van de verzekeringsgegevens in haar administratie.
Om de nieuwe incasso-omgeving goed in te richten, is het belangrijk dat Loyalis weet wie per 1 januari 2025 verantwoordelijk is voor de aanlevering van de UPA-bestanden. Hiervoor hebben jullie onlangs een formulier [Formulier Loyalis AOV gegevensaanlevering 1-1-2025] ontvangen, dat uiterlijk 3 oktober a.s. digitaal ingevuld en verstuurd moet worden naar Loyalis.
Vul bij de gegevens van uw organisatie het volgende in:
- Loyalis klantnummer: dit is uw aansluitnummer van Loyalis.
Vul bij de gegevens van uw leverancier het volgende in:
- Organisatienaam: Stichting ONS Onderwijsbureau
- Straatnaam: Nieuw Eyckholt
- Huisnummer: 284
- Postcode: 6419 DJ
- Plaatsnaam: Heerlen
- E-mailadres: info@onsonderwijsbureau.nl
- Telefoonnummer: 088-8504709
Vergeet niet het formulier beveiligd terug te sturen via de opgegeven link in het PDF-formulier.
Mocht u hierover nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met uw vaste PSA contactpersoon of met de helpdesk PSA via helpdesk.psa@onsonderwijsbureau.nl.